Little baby - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Little baby - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Little baby

Blijf op de hoogte en volg Sienna

02 Oktober 2012 | Nederland, Emmen

Haihai,

Jongens ik heb echt super leuk nieuws!!! Er is vandaag een WitgezichtSaki geboren! We weten niet precies wanneer en het was ook echt toeval dat we erachter kwamen. Ik stond met mijn stagebegeleider Jurgen in de Casa naar de Saki's te kijken en we hadden het er over dat een van de Saki's binnenkort een jong zou krijgen. Draait de Saki zich iets om en 'hé er zit al een jong op haar buik!' Dus de Saki was al geboren en wij hebben het nog nieteens doorgehad. Het is echt een super klein aapje. Waarschijnlijk is de baby vannacht of vanmorgen geboren. Ik zal proberen binnenkort foto's te maken ;)
Wat is er verder nog gebeurd?
Ohja, de Pinguïns zitten in hun nieuwe verblijf. Of nouja 85 Pinguïns. Donderdag gaan ze weer vangen. Over een week moet alles op de Es weg zijn. Het is wel een erg grappig gezicht al die Pinguïns. Alleen wel erg zonde. Het verblijf op de Es is het mooiste en beste Pinguïn verblijf op heel de wereld en daar komen dan straks de Nijlpaarden in. Tenminste dat heb ik gehoord. Of het uiteindelijk allemaal doorgaat weet ik ook niet.
Euhm, heb ik nogmeer te vertellen? Geen idee... Ik vergeet echt veel te veel de laatste tijd...
Ohja! Gister was dierenarts Albert twaalf en een half jaar in dienst bij het dierenpark. En dat werd natuurlijk gevierd. In de ochtend pauze om tien uur zat de kantine abnormaal vol. Ja iedereen kwam voor het gebak natuurlijk. Het gebak wat ik lekker heb overgeslagen ;) Ik weet het, ben een raar kind dat niet van gebak houd...
Nou volgens mij was dit het wel weer zo ongeveer.

Byebye

  • 05 Oktober 2012 - 12:51

    Wilma Daggenvoorde:

    Hoi Sienna!!

    Wat een mooie verhalen weer!
    Je kunt wel zeggen dat je een hoop meemaakt en leert!
    Ik had nog noooit van een witgezicht saki gehoord....hihi!
    Maar leuk hoor, je mag echt hele leuke gevarieerde ervaringen opdoen, superrrr!
    Ik wist niet dat je van de trap ben gevallen....maar hopelijk gaat het goed met je!?
    We horen het vast wel en keer van je pap en mams!
    Het is al weer bijna weekend, dus je zal weer onderweg nar huis zijn!
    Geniet van je weekend, groeten thuis en een knuffel aan jullie puppie

    Groetjes Wilma en de rest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 53376

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: