Korte update - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Sienna

07 Oktober 2012 | Nederland, Lettele

Haihai,

Even weer een blogje voor ik weer naar Emmen terug keer. Woensdag was een heel normaal dagje. Donderdag was wel anders. Ik schrok om tien voor acht wakker en dacht neee!!! Ik moet om half acht op stage zijn! Dat gaat dus nooit meer lukken! Dus ik snel haasten en toen was ik uiteindelijk nog om negen uur op stage. Ik zag daar verder niemand dus ben maar begonnen met de bakken meenemen tot de telefoon ging. Het was de dierenarts. Hij was voor een Cubaanse Amazone in de kas. De Cubaan zag er een beetje ziekjes uit, dus hebben we hem gevangen en meegenomen naar het kantoor van de dierenartsen. Daar hebben we de Cubaan onderzocht. Aan zijn voedsel in de krop en zijn mest was niets aan te tonen. Ook hebben we bloed afgenomen zodat het opgestuurd zou kunnen worden. Tijdens dit alles moest ik de Cubaan vast houden. Best spannend, maar wel erg leuk om eens mee te maken.
De Cubaan zit nu apart achter de schermen zodat we hem in de gaten kunnen houden.
Met de baby Saki gaat het echt super. Hij/zij kijkt al lekker in het rond als zijn/haar moeder op een tak zit. Echt heel schattig om te zien. De fotograaf van het park heeft al een heleboel leuke kiekjes gemaakt. Ik zal er zo even eentje van plaatsen.
Dit was het weer voor nu, ondertussen ben ik veilig in Emmen aangekomen. Morgen weer een nieuwe dag.
Byebye

PS. Ragnar en Rico, achtervolgen jullie mij? Ik hoor vuurwerk? Ö

  • 08 Oktober 2012 - 15:57

    Ragnar:

    Nee dit keer waren wij het niet misschien hebben Ian en Justin ons handeltje mee naar Emmen genomen

  • 08 Oktober 2012 - 15:59

    Een Onbekende Eend Met Rolschaatsen:

    -_-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 53390

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: