Pijnlijk afscheid - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Pijnlijk afscheid - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Pijnlijk afscheid

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

27 Oktober 2012 | Nederland, Lettele

Haihai,

Dit zal mijn laatste update van deze stage zijn denk ik. :(
Afgelopen woensdag ben ik lekker een hele dag in de Vlindertuin en Oasia geweest. Een keer wat anders en het was heel erg leuk. En lekker warm natuurlijk :) Ook heb ik toen de überschattige Muismaki's gezien. God was zijn die leuk zeg! Het lijken op een soort van goudhamsters met een staart. Echt heel lief! Ik zal wel even een foto posten ;) Donderdag was ik weer gewoon in de AmeriCasa, mijn laatste volle dag daar. We hebben toen naast al het andere werk de hokken voor de Chacalaca's ingericht zodat zij daar in de winter kunnen verblijven. Die dag heb ik ook al van vele mensen afscheid genomen.
En toen was het vrijdag, de zwaarste dag van heel mijn stage. De dag van het afscheid. 's Ochtends heb ik gewoon de voerrondes in de Casa gedaan, het pad en de bankjes schoongemaakt. Ook de badjes van de vogels en de nachtverblijven van de nachtdieren waren al schoongemaakt. We waren erg snel vrijdag. Ook de vissen had ik al gevoerd. Om half 11 waren mijn ouders, Ragnar en Taira in de dierentuin en heb ik hun alles achter de schermen laten zien, wat ze gelukkig erg leuk vonden. Daarna heb ik met Renee en Arjan de laatste dingen over mijn beoordeling doorgesproken. Ik heb een goede beoordeling gekregen waar ik erg blij mee ben. Ik heb de rest van de dag met mijn ouders, Ragnar en Taira door de dierentuin gelopen. Het was echt leuk om ze alles over de dierentuin en de dieren te vertellen. Maarja, het afscheid kwam natuurlijk steeds dichter bij. Het moeilijkste moment. Ik heb alle lieve aapjes gedag gezegt en beloofd dat ik langs zal komen. Toen ben ik met mama naar het kantoortje gegaan en zijn papa, Ragnar en Taira naar de hoofdingang gegaan waar ze op ons zouden wachten. Daar heb ik Renee en Arjan nog gesproken, ze bedankt voor mijn geweldige stage en tranen met tuiten gehuild omdat ik het zo jammer vind dat ik nu klaar ben met mn stage daar. Gelukkig ben ik altijd welkom om langs te komen. Dat ga ik dan ook zeker weten nog doen.
Ik heb nog twee mooie boeken gekocht in het souveniers winkeltje van mijn cadeaubon. Eentje over vlinders en eentje over vogels.
Daarna ben ik met mn familie naar mijn huisje gegaan, daar hebben we alles opgeruimd en schoongemaakt. En met mijn ingepakte koffers heb ik gedag gezegt tegen mijn fijne huisje waar in negen weken heb gewoond en zijn we terug naar Lettele gereden. Rona was weer helemaal blij dat ik thuis was. Ik ben er zelf ook wel blij mee, maar ik ga alles wel supererg missen.
Dit was het dan, mijn hele stage avontuur. Ik heb een geweldige stage gehad en super veel leuke herrineringen gemaakt.
Voorlopig zal ik dan ook geen verhaaltjes meer schrijven, want ik moet nu eerst tot april naar school. Daarna heb ik weer 10 weken stage. Ik heb nog geen stageplek voor die periode, dus het word nog een verrassing waarover mijn volgende avontuurtjes gaan en waar ze plaats vinden.

Byebye
-------------------------------------------------------------------------------------
When you start an adventure, realise it can be over in time

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 1021
Totaal aantal bezoekers 53370

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: