Morgen is het dan weer zover - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Morgen is het dan weer zover - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Morgen is het dan weer zover

Blijf op de hoogte en volg Sienna

26 Augustus 2012 | Nederland, Emmen

Hay,

Na een heerlijke vakantie, die voor m'n gevoel veel te snel is gegaan, is het weer tijd om verder te gaan met mijn opleiding. Dit schooljaar begin ik meteen met een stage. Deze stage loop ik bij Dierenpark Emmen. Het lijkt me echt super leuk en heb er dan ook ontzettend veel zin in.
Omdat Emmen niet echt naast de deur ligt ga ik deze stage periode daar ook tijdelijk wonen. Mijn coach heeft in Emmen al een tijdje haar huis te koop staan en zij ving op dat ik nog een kamer nodig had. Dus toen zei zij: ja kan ook tijdelijk in mijn huis wonen, ik gebruik het huis nu toch niet. Dus ga ik de komende twee maanden in haar huis wonen.
Vandaag ben ik met mijn ouders en mijn zusje naar Emmen gereden. En nu zit ik hier dan in mn uppie in een huis voor mij alleen. Is wel gek hoor, maar ik weet zeker dat ik een geweldige stage periode tegemoet ga.
Morgen om kwart voor negen begin ik met mijn eerste stage dag. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik loop stage op de afdeling americasa en de vogelkooi. De americasa is een grote tropische kas met kleine vogels en primaten dacht ik. Al weet ik het niet meer helemaal zeker. Het is er in iedergeval lekker warm dus ik hoef geen kou te lijden xD. En in de vogelkooi zitten gewoon een hele boel vogel zoals ibissen, flamingo's enz.

Ik heb er echt superveel zin in! En ik zal jullie natuurlijk gewoon lekker vertellen wat ik allemaal mee maak daar in het dierenpark ;)

Byebye

• 26 Augustus 2012 - 18:10

Ivonne En Henk:

Hoi Sienna, heel veel plezier en succes in Emmen. We volgen je wel via waar ben jij .nu, groetjes henk en Ivonne

• 26 Augustus 2012 - 20:49

Mama:

Hé meid zet 'm op en veel plezier in de diertuin. Groetjes mama