Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

24 Januari 2016 | Nederland, Lettele

Hee,

Dat is een tijd geleden zeg! Inmiddels is mijn mbo studie afgerond en was ik begonnen aan een nieuwe opleiding. Dit bleek toch niet helemaal mijn ding, dus is dat weer van de baan.
Gelukkig heb ik nu weer een ander leuk vooruitzicht want over 21 dagen ga ik weer op reis. De tickets zijn geboekt en de accommodatie is geregeld. Dit keer is het geen stage met natuur en veel dieren. Nee, deze keer waag ik me midden in de stad.
Ik ga een taalcursus Spaans volgen in hartje Granada. Gelukkig ligt de Sierra Nevada om de hoek, waar ik naar toe kan om te vluchten voor de stedelijke drukte.
Mijn taalcursus zal vier weken duren. Als ik tegen die tijd denk dat ik nog niet genoeg geleerd heb, blijf ik nog een tijdje.
Ik heb geen terugvlucht geboekt, dus wie weet wat mij nog meer te wachten staat :)

Whaaaa ik heb er zo'n zin in!! Ik kan bijna niet wachten. Ik ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat.
Natuurlijk kunnen jullie daar weer lekker van meegenieten via deze blog. Als je niets wilt missen van mijn reis, kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Hiermee ontvang je een mailtje als ik een nieuw reisverslag plaats.
Het aftellen is nu echt begonnen. :D

Adiós, byebye

• 24 Januari 2016 - 21:24

Ria En Bertus:

Bien suerte en Espana. Espero que tu tienes un buena viaje! buenas noches de Bertus y Ria

• 25 Januari 2016 - 11:19

Ingrid Eekhuis:

Heel veel succes Sienna!! We gaan je volgen!!
    Herman en Ingrid Eekhuis