De allerlaatste lootjes - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu De allerlaatste lootjes - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

De allerlaatste lootjes

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

13 April 2016 | Spanje, Cádiz

¡Hola!

Ja, het zit er nu écht bijna op. Over 24 uur ben ik als het goed is alweer in Nederland en is het avontuur helemaal voorbij. Ik heb het echt super naar mijn zin gehad en had dit voor geen goud willen missen.

In Cádiz heb ik eigenlijk niet veel meer gedaan. Lekker veel rondgelopen langs de zee en genoten van de laatste dagen. Ook heb ik alles eens goed laten bezinken en heb ik de mooiste momenten op een rijtje gezet. Deze houden jullie nog te goed ;)

Hier in Cádiz zit ik in een hostel, wat op zich heel gezellig maar een minder goed idee voor mij. Doordat er constant mensen zijn, heb ik veel last gehad van mijn hoofdpijn.
Al zal het ook wel een beetje de stress zijn om weer terug naar huis te gaan. Ik kijk er erg naar uit, maar ik zie er ook tegen op. Alles zal weer wennen zijn. Ik zal weer moeten wennen aan het "gewone" ritme. Dat is iets waar ik nooit gewent aan zal raken. Maargoed wat maakt het uit. Ik heb een geweldige tijd gehad en dat is het belangrijkste.

Straksjes ga ik met de trein van Cádiz naar Málaga. Daar zal ik de nacht op het vliegveld doorbrengen en rond half 5 zal ik mijn bagage inchecken. Dat is dus het nadeel van een goedkope vlucht, de vliegtijden zijn niet ideaal. Maargoed, ik heb alle tijd van de wereld :)
Kan ik op het vliegveld mijn tas nog eens even helemaal goed inpakken. Nu heb ik gewoon alles er in gepropt. En natuurlijk terug denken aan de geweldige tijd die ik heb gehad. Het is ook allemaal zo snel voorbij gevlogen, niet normaal eigenlijk. Het lijkt wel vorige week toen ik aankwam in Granada en de weg totaal niet kon vinden met het doolhof aan bussen.
Time flies when you having a lot of fun :D

Voor nu zeg ik doei tegen jullie. Tot in Nederland!!

¡Hasta Luego!
Besos