Engeltje of IJsheks? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Engeltje of IJsheks? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Engeltje of IJsheks?

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

24 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Sow, dat was weer een drukke dag vandaag!
Vandaag weer allerlei klusjes gedaan rondom het erf en 's avonds mocht in engel spelen in het kerst verhaal.
Dat was erg leuk om te doen. Al vond ik zelf dat ik niet echt op een engel leek maar op een IJsheks, maar maakt niet uit... Eerst gingen we een stuk langs de duinen lopen met allemaal lampionnen. Overal langs het pad stonden lantaarntjes en vuurkorfen. Dat was echt leuk. Daarna op het erf gingen ik met allemaal andere kindjes het kerstverhaal spelen. En daarna zijn we nog weer terug gelopen naar een andere boerderij waar we warme chocomel kregen. Daarna heb ik nog even geholpen met opruimen, toen we klaar waren ben ik snel onder de douche gegaan maar ik zit nog steeds helemaal onder de glitter. Niet normaal!
Maar nu ga ik slapen, ben echt kapot.
Gister een lange dag gehad, om half 7 moesten we in de duinen nog paarden gaan zoeken en ze terug brengen naar de wei en daarna nog wat flyers rondbrengen. Dus daar waren we rond negen uur pas mee klaar. En vandaag was het ook weer een super lange dag.
Morgen weer...
Merry Christmas...

Byebye

  • 24 December 2011 - 21:53

    Laura:

    Hai Sien, leuk om elke keer weer wat van je te lezen hoe het daar gaat. Hierbij wens ik je hele fijne feestdagen toe & ik zie je snel weer!

    Liefs Laura

  • 24 December 2011 - 23:27

    Henk & Ivonne:

    Hoi Sienna,

    Fijn te horen dat je het zo leuk hebt daar.
    Spelen in een kerstverhaal, gelukkig was je nier de ezel ha ha. Het is al laat en we gaan zo slapen. Morgen een drukke dag met de familie zoals je weet. We zullen aan je denken.
    Hele fijne kerstdagen en tot gauw.

    Veel liefs van Henk & Ivonne en Oma Ruijsch

  • 25 December 2011 - 13:12

    Carla:

    Hee Sienna, hoe gaat het daar hier gaat het goed we zitten aan de borrel maar we missen we je allemaal wel.
    We hopen dat je nog een beetje een leuk kerstfeest hebt. We denken aan je, groetjes en een dikke kus van Gerben, Carla, Jack en Luca.

  • 29 December 2011 - 22:27

    De Lensjes!:

    Ha Sienna, ik heb even je reisverslagen weer gelezen, gaaf zeg dat strandjutten, ben je de kerst nog goed doorgekomen? Vast wel ik las je rol als engel in het kerstverhaal, dan zit je toch helemaal in de sfeer... Aftellen.. en misschien ben je nu al wel thuis.. een knallend uiteinde en een Gelukkig Nieuwjaar! Tot later een groet uit Raalte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 53382

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: