Stuiterbal-rit xD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Stuiterbal-rit xD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Stuiterbal-rit xD

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

07 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hellooo People!!!

Vandaag was het weer een lange dag. Maar wel leuk, net als de afgelopen dagen. Het was de afgelopen dagen dan ook aardig druk. Toch zijn neemt het al aardig af. Daarom moesten we vandaag paarden naar de Boschplaat brengen. Dat was echt super leuk want ik mocht paardrijden!! Jaja, zie je het al voor je? Ik op een knol? xD Jammergenoeg heb ik er geen foto van want daar was geen tijd voor... :( Maar ik mocht dus op Dirkje rijden. Dat is een bontpaardje echt super leuk ;) Het was echt superleuk, maar nog best wel lastig om te draven. Steeds dat staan, zitten, staan, zitten. Echt superlastig om het goeie ritme te vinden xD
Dirkje is drachtig en krijgt in maart/april een veulen dus ik was de laatste die op haar reed.
Ook zijn we de laatste dagen druk bezig met het erf opruimen. Maandag gaat het asfalt er allemaal uit en komt er een hele nieuwe straat op het erf.
Binnenkort schrijf ik wel weer meer ;)

Byebye