Terug in het nieuwe jaar!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Terug in het nieuwe jaar!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Terug in het nieuwe jaar!!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

03 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen en anderen die dit lezen!!
Gelukkig nieuwjaar!!!
Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad? Ik in iedergeval wel ;) En ik ben in 2012 helemaal terug mét 10 vingers!! ;)
De laatste week van 2011 is het hier heel druk geweest. We waren hier dan ook met meer mensen. Het was 's avonds hier in het huisje dan ook gezellig druk ;) 30 December ben ik aan het eind van de dag richting huis gegaan om thuis het oud&nieuwfeest te vieren. Van die drie dagen heb ik dan ook lekker gebruik gemaakt!!
Vandaag was weer mn eerste stage dag, een heerlijke eerste dag met superveel wind en regen. Lekker stormig weer! ;)
Maar ik heb het overleeft ;)

Byebye

• 03 Januari 2012 - 19:56

Pap:

ga je nog vliegeren morgen?

• 04 Januari 2012 - 15:02

Ivonne En Henk:

Hoi Sienna, allereerst nog de allerbeste wensen voor 2012 en dat het voor jouw maar een leerzaam en leuk jaar mag worden. Hier waait het ook behoorlijk maar dat zal daar op Terschelling nog wel veel erger zijn. Wel lekker uitwaaien daar. Geniet nog even van je stage daar en verder tot gauw weer op het vaste land hier. groetjes Henk en Ivonne

• 04 Januari 2012 - 15:20

Yvonne Haaxman:

Hoi Sienna, hou je je goed vast! Ik hoorde, dat er al honden zijn weggewaaid op het strand. Groet uit Lettele.