Sow, wat een kick! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Sow, wat een kick! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Sow, wat een kick!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

21 December 2011 | Nederland, Amsterdam

OH MIJN GOD!!! Ik heb net zo iets vets gedaan!!! De adrenaline stroomd nog hartstikke hard door mijn lijf waaroder ik nogal moeilijk kan tiepen xD.
Ik ben wezen strandsjutten!!! Echt zo vet!! Afgelopen nacht hebben een paar schepen pakketen hout verloren dus vanacht stond ook al het hele strand ook vol met landrovers. Achteraf vind ik het jammer dat ik daar niet bij ben geweest. Het schijnt namelijk heel leuk geweest te zijn. Dus vanmorgen toen ik naar buiten ging, lagen overal op het erf planken. Maar tegen 3 uur zijn we (Anne, Danielle, Bentum en ik) in de landrover gestapt en zijn we over het strand gereden. De heenweg naar west hebben we twee planken gevonden. In west hebben we Danielle op de boot gezet. Ze was gisteravond thuis gekomen voor het grote spectatel xD En de terug weg van west naar oosterend hebben we weer een aantal planken gevonden. Echt zo vet!! Half in het donker zoeken naar planken die nog in het water drijven, en dan vind je er een paar, moet snel uit de auto springen en erheen rennnen voor iemand anders ze vind! Dat geeft echt een kick! Niet normaal! Ik ben gewoon nog steeds aan het shaken. Misschien kan ik dit verhaal beter typen als ik uitgeshaked ben maar daar heb ik nog even geen zin in.
Het staat vast: Standjutten geeft je zeker weten meer een kick dan alles wat ik voor de rest in mijn leven tot nu toe heb gedaan!

Byebye

  • 22 December 2011 - 12:08

    Agnes:

    Hey Sienna,

    daar had je moeder bij moeten zijn....had ze meteen weer leuke dingen voor HOLTWARK kunnen maken.

    groet Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 53479

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: