Sow, wat een kick! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Sow, wat een kick! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Sow, wat een kick!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

21 December 2011 | Nederland, Amsterdam

OH MIJN GOD!!! Ik heb net zo iets vets gedaan!!! De adrenaline stroomd nog hartstikke hard door mijn lijf waaroder ik nogal moeilijk kan tiepen xD.
Ik ben wezen strandsjutten!!! Echt zo vet!! Afgelopen nacht hebben een paar schepen pakketen hout verloren dus vanacht stond ook al het hele strand ook vol met landrovers. Achteraf vind ik het jammer dat ik daar niet bij ben geweest. Het schijnt namelijk heel leuk geweest te zijn. Dus vanmorgen toen ik naar buiten ging, lagen overal op het erf planken. Maar tegen 3 uur zijn we (Anne, Danielle, Bentum en ik) in de landrover gestapt en zijn we over het strand gereden. De heenweg naar west hebben we twee planken gevonden. In west hebben we Danielle op de boot gezet. Ze was gisteravond thuis gekomen voor het grote spectatel xD En de terug weg van west naar oosterend hebben we weer een aantal planken gevonden. Echt zo vet!! Half in het donker zoeken naar planken die nog in het water drijven, en dan vind je er een paar, moet snel uit de auto springen en erheen rennnen voor iemand anders ze vind! Dat geeft echt een kick! Niet normaal! Ik ben gewoon nog steeds aan het shaken. Misschien kan ik dit verhaal beter typen als ik uitgeshaked ben maar daar heb ik nog even geen zin in.
Het staat vast: Standjutten geeft je zeker weten meer een kick dan alles wat ik voor de rest in mijn leven tot nu toe heb gedaan!

Byebye

• 22 December 2011 - 12:08

Agnes:

Hey Sienna,

daar had je moeder bij moeten zijn....had ze meteen weer leuke dingen voor HOLTWARK kunnen maken.

groet Agnes