Drukte in de dierentuin - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Drukte in de dierentuin - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Drukte in de dierentuin

Blijf op de hoogte en volg Sienna

30 Augustus 2012 | Nederland, Emmen

Hayhay,

Sow dat was me het dagje ook wel weer. Ik zal even de hoogte punten van afgelopen twee dagen vertellen. Haha ja in twee dagen is er al weer veel gebeurd. Bijvoorbeeld gisteren.
Er was eens een domme Kalkoen die dacht laat ik eens een kijkje gaan nemen bij de Bavianen. Helaas kan de Kalkoen het niet na vertellen en op de plaats delict was niets meer te vinden dan een poot. Zo zien we maar weer, Bavianen zijn niet hele erge lievertjes. Maar zeg nou zelf 122 Bavianen tegenover één Kalkoen... De bezoeker bleken het wel grappig te vinden.
En vandaag waren de doodshoofdaapjes weg. Althans twee waren er weg. Ze waren over de vliegkooi geklommen en bleven daar ook nog eens zitten. Stomme aapjes. Nee ze zijn niet stom. Ze zijn heel lief. Alleen beetje irritant als ze in mn haren gaan hangen, maarja hoort er allermaal bij.
En nu ben ik moe dus ik ga zometeen maar eens lekker slapen.
Morgen nog één dagje en dan is de eerste week alweer voorbij :)

Byebye

Ps. Ivonne en Henk: De flamingo's krijgen in de dierentuin brokjes waar alles in zit. Deze brokken worden in een bak water gedaan zodat ze wel het op hun natuurlijke manier eten. En ze krijgen nog wel iets van garnaaltjes door hun brokjes, maar dat is maar een klein beetje.
Maar de flamingo's zijn hier wel mooi roze.