1 December - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu 1 December - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

1 December

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

01 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het alweer vrijdag... Alweer een week voorbij ;)
Gister avond was Anne weer vertrokken naar het vaste land. Hij had vandaag een begrafenis dus wij stonden er weer alleen voor vandaag. 's ochtends de ezeltjes naar buiten gedaan, daarna ook al gauw weer binnen gedaan want het begon te regenen en daar kunnen ze niet zo goed tegen. Ik heb ook nog even de schaapjes gecontroleerd of er geen op de rug lag. Daarna moesten we achter een schuurtje onkruid weghalen. (heb toen nog lekker een paar keer in de brandnetels gegrepen... jeej man!:|) Tussen al dat onkruid lagen ook nog allemaal spullen, die moesten we dan ook maar even opruimen, en er lag allemaal verrot hout wat we weg moesten halen en ergens anders weer op moesten stapelen. Jaja, of dit nou eigenlijk bij mijn opleiding hoort weet ik ook niet zo goed maar het zal wel.
's Middags kwamen Randy en Sanne hier. (zij zijn vaste werknemers hier en begeleiden paardrijritten en huifkartochten) Toen hebben we hun geholpen met paarden uit de wei halen. Nienke en ik moesten uit de wei dicht bij het erf Geke, Maamke, Noortje en Triensje ophalen. En ja het is ons weer gelukt om de goeie eruit te halen. Randy en Sanne gingen naar de Boschplaat om daar paarden uit de wei te halen. Nadat we op het erf waren hebben we de gasten geholpen met opzadelen en na de rit hebben we alle paarden weer naar de wei gebracht.
's Avonds nog even de schaapjes gecontroleerd.
Dat was mijn dag wel weer ;)
Morgen zijn we lekker vrij, we moeten alleen wel even voor de ezeltjes en Jannes (de hengst die op het erf staat) zorgen. Dus morgen gaan we even met de bus naar Midsland, even weer wat boodschappen halen ondanks het grote voedselpakket wat ons is toe gestuurd. xD En misschien kan ik daar ook een kadootje vinden voor mn zusje voor de Sinterklaas suprise. Taira, wat wilde je ook alweer hebben?
PS. Ik ben vandaag ook lekker aan mn advents kalender begonnen ;) Nog 24 dagen en dan is het kerstmis!!!
En nog 8 dagen en dan kom ik een weekje naar huis.
Sorry mam, maar alle vuile en stinkende was komt mee naar huis ;)

Byebye