Alwéér een week voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Alwéér een week voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Alwéér een week voorbij

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

03 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Sorry, maar ik blijf het zeggen. De tijd gaat hier als een sneltrein, of nee, misschien wel als een straaljager of raket? Nouja maakt niet uit de tijd gaat hier gewoon super snel voorbij. Er is gewoon alwéér een week voorbij. Nog maar zes dagen en dan ga ik een weekje naar huis ;) Eventjes bijkomen van alles hier en fijn in mn eigen bedje slapen.
Maar oké. Over vandaag. Vandaag stond ik op en het regende super hard. We zijn eerst nog even naar buiten geweest, maar heb bleef regenen dus ben ik om kwart over 8 alweer naar binnen gegaan. Drie kwartier later klaarde het een beetje op en zijn we met de landrover gaan crossen ;) Eerst schaapjes overgedreven van het ene land naar het andere land en daarna vier paarden (Gerrit, Klaas, Sietze en Triensje *dachtik*) opgehaald en naar en wei op de Boschplaat gebracht. 's Middags hebben we nog weer bij een ander stuk land in Lies ook schaapjes van de ene wei naar de andere wei gedreven. Ik voelde me echt zo'n herdertje vandaag xD. Nadat we wat gegeten hadden moesten we verder met onze schuurdeur verven. Deze moet helemaal wit en dan gaat een kunstenaares van Terschelling er een mooie schildering op maken. Maar al gauw kwam het weer met bakken uit de lucht, dus dat verven werd niet echt wat meer... Dus werd het koperpoetsen. Vier koperen lantaarntjes die op de arreslee horen moesten even gepoetst worden. Daarna nog even voor de dieren op het erf zorgen (de ezeltjes: Silke, Emke en Jelke. en de hengst: Jannes)
Nu zijn we lekker vrij en zometeen nog maar eventjes wat eten maken...
Morgen ben ik lekker vrij ;) Misschien ga ik dan maar eens even beginnen met mn stage verslag ;)

Byebyexx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 53469

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: