Terug van weggeweest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

16 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Haihai, daar ben ik weer na mijn fijne maar te korte week thuis...
Vanmiddag, nadat ik mijn pizza ophad, zijn mijn ouders en ik in de auto gestapt. In ons kleine brikkie xD. Tegen kwart voor 3 waren we in Harlingen en ben ik met veel tranen de boot op gegaan... Ik vind het nogal moeilijk om thuis wéér weg te gaan, net nu met die gezellige kerstsfeer. Maar het is me gelukt, ik heb mezelf en al mijn koffers de boot op gesleept en ben veilig aangekomen hier op Terschelling. Het is wel stil hier en leeg in het huisje, Nienke haar grote koffer die midden in het huisje stond is weg xD maar gelukkig heb ik mijn kerstmannetje met kerstverlichting meegenomen. Om hier binnen ook een beetje een kerstsfeer te hebben. Eerst wilde ik nog een kerstboompje meenemen, maar ik had gewoon geen hand meer vrij om die mee te nemen.
Morgen begint de stage weer, gelukkig mag ik een uurtje later beginnen. :) Jippie! En voor zo ver ik het net in het donker kon zien, is het erf behoorlijk veranderd! Overal staan kerstbomen en hangen stormlampen aan paaltjes. En natuurlijk de deur die Nienke en ik wit hebben geverft is mooi beschilderd. (ik zal er wel een foto van maken ;])
Ondanks mijn verschikkelijke heimwee, heb ik er weer zin in ;)

Byebye

  • 16 December 2011 - 17:30

    Pap:

    je bent wel een bikkel hoor

  • 16 December 2011 - 17:32

    Mam:

    zet hem op meid, geweldig wat je doet

    groetjes mam

  • 16 December 2011 - 18:40

    Agnes:

    Hey Sienna,

    Je bent echt een kanjer !!!
    Je maakt er vast weer iets positiefs van daar...succes... en gewoon weer aftellen tot oudejaarsdag!!!

    groetjes van ons allemaal uit Lettele-zuid

  • 19 December 2011 - 17:23

    Wilma En De Rest...:

    Hoi Sienna!!
    Gelukkig gaat het weer goed met jou!!
    Wat had ik het vreselijk met jou te doen afgelopen vrijdag! Ik had jou zo gekidnapt en thuis willen verstoppen.....nou ja, dat gaat niet he?
    Maar het ik lees dat je het weer naar je zin hebt!
    Lijkt mij ook gaaaaaaaaf met een huifkar door de zee! GEWELDIG!
    Heee meissie, zet'm op en tot heeeel gauw in het nieuwe jaar!
    Dikke XXXXX De Daggies uut Heet'n!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 53381

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: