Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

08 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog even een laatste reisverslag voor ik Terschelling tijdelijk ga verlaten. Ik zit nu alweer bijna vier weken op Terschelling. De tijd vliegt hier, letterlijk. Dus morgen ga ik een weekje naar huis, kijken of het daar ook zo hard stormd. Vanavond word het hier het ergst zeggen ze. Dan raast er windkracht 9 / 10 over het eiland en het schijnt ook nog heftig te gaan onweren. Toen ik dat hoorde vond ik dat nogal raar, maar aan de kust en op eilanden schijnt het heel normaal te zijn als het onweerd in de winter. Dus oké, zal wel ;)
Afgelopen week is er niet veel bijzonders gebeurd. Anne is weer een aantal dagen naar het vaste land geweest, dus in die tijd dat hij weg was hebben we een aantal klusje gedaan en daarna de rest van de dag vrij. Net als vandaag. Vandaag hebben Nienke en ik eerst de vaste ochtend dingen gedaan. Ezeltjes naar buiten, de oudste ezel vond ook nog een tak op de weg en dacht die even mee te nemen, het leek net een hond xD Ook hebben we weer voor Jannes en Saartje gezorgt. Daarna de schapen gecontroleerd en schrikdraad + paaltjes opgeruimd bij de wei waar eerst de paarden stonden. De paarden zijn naar een andere wei gebracht omdat deze wei te nat was en dat is niet heel fijn meer lopen voor de paarden.
Dat was het eigenlijk wel wat we vandaag hebben gedaan. Straks nog even weer de schapen controleren en voor Jannes, Saartje en de ezels zorgen.
Morgen komt onze coach van school op stage bezoek. Ik weet eigenlijk niet precies wat we dan allemaal gaan doen, maar dat zie ik morgen wel. En morgenavond ga ik met de boot van half 5 naar huis. Eventjes weer een weekje in mijn eigen bed slapen en lekker uitrusten ;)

Byebye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 53431

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: