De eerste week - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

28 April 2012 | Nederland, Lettele

Hayhay,

Sow, dit was alweer mijn eerste week van stage. Dinsdag ochtend ben ik begonnen met mijn stage op de kinderboerderij in Zutphen. Ik had er eerst totaal geen zin in, ik was niet echt in de stemming om stage te lopen. Maar toen ik er eenmaal was bleek het heel leuk te zijn. Het is echt een hele leuke stage. Elke dag ochtend als ik de stal binnen loop zijn de cavia's al als gekken aan heb piepen dat ze eten willen. Als dan alle knaagdieren eten hebben gehad, is het kleine lammetje Billy aan de beurt. Billy was na de geboorte meer dood dan levend maar inmiddels gaat het goed met hem. Hij word alleen wel met de fles gevoed omdat hij nooit bij zijn moeder heeft gedronken en zal dit ook niet meer doen. Daarom mag ik hem dus elke dag met de fles melk geven :)
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog meer kan vertellen dus ik laat het wel even hierbij :)

Byebye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 53402

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: