Kleine update - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

07 Juni 2012 | Nederland, Lettele

Hayhay,

Eventjes weer een update, voor ik zelf vergeet wat ik ookweer allemaal heb gedaan deze week ;)
Dinsdag hebben we vier schapen van de kinderboerderij naar de Moesmate gebracht. Dat is het weitje waar de geitjes, kippen en eenden wegmoesten omdat mensen de voerden met bami en pizza. Maar nu is het weer allemaal geregeld dat de beestjes terug kunnen, alleen staat het gras nu tot je knieën en aangezien de geiten dat dan niet opeten hebben we er maar even vier schapen heengebracht zodat ze de boel lekker kaal kunnen eten. En dinsdag hebben we ergens in Warnsveld ook nog twee jonge dwerggeitbokjes opgehaald. En die lopen nu lekker vrolijk bij de andere dwerggeiten door de wei te rennen. ( al helemaal als Juultje in de wei is.)
Maar oke, toen woensdag: heeft het bijna heel de dag geregend... Toch hebben we de jonge kwakereendjes en de jonge kaapse eendjes naar buiten gedaan. Dat vonden ze ook wel weer fijn.
En vandaag zijn de kippen en eenden van de Moesmate terug naar het weitje gegaan.
Morgen nog één dagje en dan is het alweer weekend. En hoef ik nog maar twee weken stage te lopen. Jeetje wat gaat de tijd toch weer rap...
Byebye