Dat was het dan alweer... - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Dat was het dan alweer... - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Dat was het dan alweer...

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

26 Juni 2012 | Nederland, Lettele

Hayhay,

Afgelopen vrijdag was mijn laatste stage dag bij kinderboerderij de Schouw. De tijd daar is echt voorbij gevlogen! Ik ga het wel missen denk ik, vooral de gezelligheid.
Maar nu nog even een updateje van de afgelopen twee weken.
Er zijn weer jonge konijntjes geboren. Beide kleurdwergen zijn moeder geworden. Dit is best bijzonder omdat het bij k
kleurdwergen vaak al bijzonder is als ze levende jongen krijgen en beide moeders zitten bij elkaar in het hok. Met de nestjes naast elkaar. Het gebeurd niet vaak dat zoiets goed gaat, maar gelukkig gaat het allemaal prima.
Ook zijn de geiten van de Moesmate terug naar hun oude huis. Op de Moesmate stond nog genoeg gras dus kunnen ze het weer lekker kort eten.
En we hebben de jonge bokjes allemaal in de paardenweide gezet. Dit moest omdat ze anders hun moeders gaan dekken. De jonge bokjes waren het er nog niet helemaal mee eens en schreeuwden zichzelf helemaal hees wat eigenlijk best grappig was om te horen xD.
Dit waren weer ongeveer de hoogtepunten van mijn laatste weken.
Nu heb ik lekker zomervakantie en na de zomer begin ik weer met mijn volgende stage in DIERENPARK EMMEN!!! Ik heb er echt superveel zin in!
Fijne vakantie allemaal en tot na de zomer ;)

Byebye
xxx

--------------------------------------------------------------------------
When something is over, you'll know how much you miss it.

  • 11 Juli 2012 - 18:27

    HELLO:



    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    h

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 53410

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: