Lettele -> Terschelling! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Lettele -> Terschelling! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Lettele -> Terschelling!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

13 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag aangekomen op Terschelling! Eerst ons hele 'huisje' ingericht!!
Daarna heb ik met papsie, mamsie, Ragnar, Taira, Nienke, Rob en Marianne door de duinen gelopen. ;D
Om kwart voor 4 de bus gepakt naar de haven. Daar hebben Nienke en ik onze ouders uitgezwaait.
Daarna lekker kibbeling gegeten in de haven, dat hoort er wel een beetje bij hè? Op Terschelling!! xD
Het is hier eigenlijk nog best wel kouwd. Maar maakt niet uit... Daarom heb ik ook zoveel tassen meegenomen. xD Beetje jammer dat ik daarstraks al een tas kwijt was, maar die heb ik al weer terug gevonden hoor:D geenzorgen xD
Zo meteeen maar lekker gaan slapen, morgen weer vroeg op. Dan is mn eerste stage dag, heb er echt superveel zin in. ;D

Byebye

• 15 November 2011 - 14:42

Mamsie:

Hé meid hoe gaat ie hier is het ook koud en grijs. Veel plezier daar.