Een leuke leerzame dag. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Een leuke leerzame dag. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Een leuke leerzame dag.

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

15 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Sow, daar zit ik dan met m'n warme dekentje om ;D. Vandaag was mijn tweede stage dag. Vandaag heb ik veel leuke dingen gedaan. Zoals: Paarden voor de huifkarren spannen, paarden en ezels naar de wei brengen. Dat was echt leuk om te doen. Maar vanmorgen eerst moest ik samen met Nienke schrikdraad om een weiland zetten (voor de schapen) en bij een ander weiland het schrikdraad weghalen. Dat was ietsje minder, het was toen echt superkoud en het gevoel in mijn handen was bijna helemaal weg. Nog nooit heb ik zulke koude handen gehad. Maar toen had ik ook nog geen handschoenen aan. xD Domme ik. Maar vandaag was echt een leuke dag!
Morgen moeten we de ezels en paarden 's ochtends naar buiten doen en ze allemaal te eten geven. Dan moeten ook alle stallen weer schoongemaakt worden.
Saartje (de hond van de boerderij) moet dan ook naar buiten. En 's middags zijn we dan lekker vrij ;D. Dan gaan we even naar West-Terschelling boodschappen halen en kijken wat er verder te doen is. Dat belooft weer een leuke dag te worden. ;D

Bye bye

• 16 November 2011 - 18:36

Annemiek:

He Sienna
    Kreeg deze link van je ouders. Leuk om je te volgen.
    Doe je best en ik blijf je volgen.
    Groet van Annemiek

• 16 November 2011 - 18:37

Papsie:

Sienna, je bent nog enkele landen vergeten, Hongarije, Andorra, Egypte, Polen, Noorwegen. Groetjes Pap

• 16 November 2011 - 19:09

Henk:

Hoi Sienna,

Leuk om je op deze manier te volgen bij je stageadres op Terschelling. Ben wel gewend om op waarbenjij.nu te kijken en te schrijven maar dit is echt mijn eerste reactie die ik hierop plaats.
    Maak er wat van op het koude eiland.

Groetjes Henk

• 16 November 2011 - 19:13

Hans En Monique:

Hoi Sienna.

Ik wist niet dat je op stage was. Wat leuk! Ben benieuwd hoelang je weg blijft maar kan je zo wel volgen. (En Ragner zie ik tegenwoordig ook bijna elke zaterdag en die houd ons vast ook wel op de hoogte... Ik wens je vooral veel plezier en pas goed op je zelf.
    Groetjes, Monique.

• 16 November 2011 - 19:40

Gerrit En Gerrie:

Hee Sienna,
    We wensen je een leerzame stage met vooral heel veel plezier!
    Mooie foto's zeg.
    Leuk om je te volgen!
    Groetjes, Gerrit en Gerrie (Wesepe)

• 16 November 2011 - 20:16

Yvonne Haaxman:

Hoi Sienna,

Je bent lekker bezig met de ezels, schapen en paarden, zo te lezen. Gedraag je wel een beetje daar, want we houden je in de gaten!
    Veel plezier en maak er een leuke tijd van. Groeten van de Haaxmannetjes

• 17 November 2011 - 18:44

Wilma:

Hoi Sienna!!
    Wat superrrtof dat je op TERSCHELLING STAGE MAG LOPEN!!!!
    Lijkt mij helemaal te gek!Ik ben namelijk verzot op strand zee zand enz...
    Geniet ervan hoor....!!
    Dikke XXX vanuit het oosten Heeten-zuid om precies te zijn!
    De Daggies!