Foei wat een woei! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Foei wat een woei! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Foei wat een woei!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

27 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Jeetje er is alweer een week voorbij. De tijd vliegt hier voorbij! Letterlijk en figuurlijk! Haha, het waait hier echt super hard. Gister hebben we niet veel bijzonders gedaan. Er was maar een paardrijrit. Dat is echt extreem weinig voor een zaterdag. Afgelopen vrijdag waren we vrij, net als vandaag. Vrijdag zijn we dan ook weer even met de bus het eiland op gegaan. We gingen met de bus naar Midsland. Daar heb ik een trui gekocht met Terschelling erop. Echt super leuk. In Midsland hebben we ook nog enkele boodschappen gehaald. Vandaag waren we weer vrij. Eerst hebben we lekker uitgeslapen. ;) Daarna even ons kleine huisje gestofzuigd en schoongemaakt. s middags tegen 2 uur hebben we ons gewaagt aan een tochtje naar het strand. Het waaide al behoorlijk hard en hoe dichter we bij de zee kwamen hoe harder het waaide. Dat was eigenlijk best wel grappig xD. Op het strand zelf zijn we bijna weggewaait. Haha, maar we leven nog. Geen zorgen ;) Vandaag is een best wel rare dag. Vanavond staat het water 2,2 meter hoger dan normaal. Het water staat dus tot aan de dijken. Dat komt maar één keer in de twee jaar voor. Best wel bijzonder dus. Morgen begint de dag weer met de ezeltjes naar buiten brengen en we zullen zien wat morgen nog meer brengt.

Byebye

• 27 November 2011 - 21:54

Lettele-zuid:

Hoi Sienna,

Klinkt weer lekker , uitwaaien aan zee.
    Het ging hier ook aardig hard vannacht, maar bij jou daar zal het wel anders zijn.
    Leuk die nieuwe foto's....best wel netjes op je kamer.....
    Succes ...Respect hoor, opeens hele dagen aan het werk!
    Gaan wij er ook weer een week tegenaan.

groetjes van de Meijerinks

• 27 November 2011 - 21:58

Sharon:

Sienniiieee!

Wat vind ik dit super stoer dat je dit allemaal doet!
    Heel veel plezier daar met alle diertjes en tot over 2 weekjes, als je weer even een weekje thuis bent!

Liefs, Sharon

• 28 November 2011 - 17:13

Laura:

Heeeheee meissie,

Leuk om elke keer weer iets te lezen hoe het daar allemaal is. Ik vind het echt tof dat je dit allemaal doet! Veel succes & plezier nog en dan zie ik jou als alles door gaat, 10 december weer!

Liefs, Laura

• 29 November 2011 - 18:43

Wilma En De Rest...:

Hoi Sienna!!

Mooi verhalen en dat uitwaaien zie ik ook wel zitten!!!!
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben!!!
    Leuke foto's ook!!
    Geef de ezels een aai en maak er een heeeel mooie tijd van!!!

Dikke XXXXX de Daggies uut Heeten!!