Weer een ervaring rijker... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Weer een ervaring rijker... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Weer een ervaring rijker...

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

23 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Daar zit ik dan weer met lekkere warme choco. Nog steeds verbaast het me hoe snel de tijd voorbij vliegt. Morgen is het alweer donderdag! ;O Voor ik het weet is het alweer Januari en is de stage alweer afgelopen! :O
Oké genoeg hierover xD
Vandaag begon niet anders als alle andere dagen. Eerst weer ezelsjes naar buiten. Maar deze middag gingen we twee paarden uit de wei halen. (Sietske en Sietse) Sietske heeft heel veel last van mok. Dat is een virus waar ze heel veel jeuk van krijgen. Vergelijkbaar met roos. Daarom moesten Nienke en ik vandaag de benen van Sietske scheren zodat als ze door de wei loopt, waar veel zout water is, het wegspoelt. Dit was best wel eng om te doen. Want dat scheren kietelt ontzettend en daardoor gaat ze schoppen. Je moest dus super erg uitkijken. Sietske ging zelfs een keer op mijn voet staan. Tot mijn grootste verbazing deed het helemaal geen pijn, nu heb ik er dan ook geen last van. (En nee ik heb geen stalen neuzen xD) Ik had altijd gedacht dat het super pijn zou doen als er een paard op je voet zou gaan staan maar ik heb dus nergens last van. Lucky me ;D Ondanks dat ik dat scheren super eng vond, ben ik toch blij dat ik het gedaan heb. Al ging het niet helemaal goed, voor mezelf voelt het goed ;)
Nu maar eens wat te eten gaan maken.

Byebye

• 24 November 2011 - 08:47

Gertien:

Hé Sienna,

Heb je vandaag ook geen last van je voet. Zet je nog een keer weer mooie foto's op de site.

Groetjes uit een iets minder mistig Lettele, mam.

• 26 November 2011 - 10:21

Gertien:

Ik heb de foto's gezien het is al niet veel anders dan je kamer thuis.
    Groetjes mam

• 27 November 2011 - 18:59

Rag:

stuur mij ff een m&m op ik hep honger