Het is bijna zover - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

22 April 2013 | Nederland, Lettele

Hay,

Na 20 heerlijke weken school gehad te hebben en een geweldig afsluitend kamp te hebben gehad in Spanje, ben ik eventjes thuis geweest en ga ik morgen beginnen aan mijn volgende avontuur. Dit keer gaat het avontuur buiten de Nederlandse grenzen. Ik ga naar het hoge Noorden. Namelijk naar Finland! Daar ga ik stage lopen bij Oulanka Basecamp. Dat is een bedrijf dat buitensportactiviteiten organiseert zoals kanoën, hiken, raften enz. Al deze activiteiten vinden plaats in de buurt van en in het natuurgebied Oulanka. Dit natuurgebied is en PAN-Park. Dit betekent volgens mij dat er maar heel beperkt mensen in het gebied mogen, dus ook maar heel beperkt toerisme. Oulanka Basecamp mag het gebied met haar toeristen betreden.
Ik weet nog niet wat mijn precieze werkzaamheden zullen zijn daar, maar daar kom ik snel genoeg achter.
Morgen vlieg ik naar Finland. Ik vind het allemaal erg spannend en eng, maar ook super leuk. Het wordt vast en zeker een avontuur en ervaring om nooit meer te vergeten!

Byebye

• 22 April 2013 - 21:56

Agnes:

SUCCES !!

• 23 April 2013 - 20:23

Ivonne En Henk:

Hoi Sienna, je gaat het vast heerlijk vinden daar en veel nieuwe en leuke dingen doen en beleven.Geniet ervan zoveel je kunt en lukt het niet ...... er is altijd een weg terug naar huis!!! Veel succes en we volgen je, groetjes .