It is always hard to say goodbye :( - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu It is always hard to say goodbye :( - Reisverslag uit Lettele, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

It is always hard to say goodbye :(

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

24 Juni 2013 | Nederland, Lettele

Heehee,

Brrrr wat is het koud in Nederland! Jaja, ik ben terug en lig/zit inmiddels weer lekker in mijn fijne vertrouwde 'bedhuis.' Gosh wat is het raar om weer thuis te zijn. Maargoed laat ik eerst maar even over mijn laatste dag in Finland vertellen.
Die begon eigenlijk gewoon heel normaal, iets voor negen opstaan en daarna ontbijten. Na het ontbijt ben ik met papa en mama nog naar Jyrävä gewandeld. Zij hadden die wandeling namelijk nog niet gezien, en het is zekers de moeite waard om daar heen te gaan! Wel raar hoor, om te beseffen dat het voorlopig de laatste keer is dat je daar bent. Toen we terug waren ben ik begonnen met spullen inpakken en hebben we de rest van de middag nog heerlijk in de zon op het balkon zitten lezen. Genieten van de laatste dag met het mooie Finse weer :) Tegen zeven uur hebben we wat gegeten. Ons laatste avondmaal, haha. Daarna ben ik nog met mama naar het strand gegaan waar we ook nog weer heerlijk hebben genoten van de zon. Rond half elf zijn mijn ouders gaan slapen, ik ben toen nog even met mijn laptop naar het hoofdgebouw te gaan om even te Facebooken enzooo. Om half één bedacht ik me dat ik nog één keer naar de Myllykoski moest. Gewoon om er nog één keer geweest te zijn, als soort van definitief afscheid zeg maar. Jaja, ik altijd met mn rare afscheidsrituelen. Eigenlijk wilde ik die nacht nog heel de beartrail lopen, maar ik was best moe en mijn verstand zei me dat ik maar eens moest gaan slapen. Mijn gevoel zei natuurlijk dat ik gewoon de beartrail nog eens moest lopen, maar gelukkig won mijn verstand het dit keer van mijn gevoel :)
Vanmorgen klonk mijn wekker om half acht alweer door mijn kamer en uiteindelijk ben ik om acht uur uit mijn bed gerold. Mijn bedje lag nog zo lekker, hihi :)
Toen alle laatste dingen ingepakt en om negen uur weer ontbeten. Mijn laatste lekkere Finse ontbijt :( Daarna kwam natuurlijk weer het moeilijke afscheid moment. Met weer vele tranen heb ik afscheid genomen van Henri, Tiina en Jonna. Keijo heeft mijn ouders en mij toen naar het vliegveld van Kuusamo gebracht en om half 12 (Finse tijd) stegen we op, in Helsinki hebben we een tussenstop gemaakt, nog wat souvenirtjes gekocht daar (allemaal wel üüüber duur!!!) en om half zes (Nederlandse tijd) zijn we op Schiphol geland.
Nadat we onze koffers van de band hadden gehaald en daar wegliepen stonden mijn lieve vriendinnen Michelle en Laura daar op me te wachten met een spandoek. Aaahw soo cute! Echt lief dat jullie er waren! Ik had het op de een of andere manier wel een beetje verwacht, maar toch was het een soort van verrassing :) Loveuuu girls!
Rond een uur of negen waren we weer thuis in het kleine Lettele, waar overigens ook een boel veranderd is. Heel het kruispunt staat op z'n kop! (of nouja, zo vind ik het dan haha) En ook thuis is een boel veranderd. Mam is druk aan het verven geweest met de kastdeuren en de trap, in de keuken is het rommelschapje weg, (waar dat is gebleven is nog even de vraag.) en zo zijn er nog wel een aantal dingen. Mijn kamer ziet er gelukkig nog redelijk hetzelfde uit, hoewel ik er nu al wel weer een grote bende van heb gemaakt omdat ik mijn koffer ongeveer heb uitgepakt. Maargoed. Ik ben weer thuis. Het was een geweldig avontuur, ik heb genoten van elk moment, ik mis alles en iedereen vreselijk, maar het is een tijd om nooit meer te vergeten.
-Leaving home is hard, but leaving the place where you have lived for a couple of months is even harder.-

Allemaal weer hartelijk bedankt voor het lezen van mijn verhalen en het schrijven van de leuke reacties. Ik vind het namelijk altijd erg leuk om te lezen wat jullie van mijn verhalen vinden ;) Dat geeft me een trots gevoel, haha. Ik zal nog proberen om mijn foto album aan te vullen maar dat zal een andere keer deze week worden, als ik tenminste nog een keer tijd heb ik mijn nu al vol geplande week haha, ik ga nu namelijk heerlijk in mijn eigen bedje SLAPPENN :D
Byebye, see you the next time, on the next adventure ;)

---
Sometimes you have to step out of your normal life, get some new experience and then when you come back, give your life a little twist and go further forward.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 53454

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: