Drukke dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Drukke dag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Drukke dag!

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

17 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Aaaaah!! Het vriest!! Gelukkig zit ik binnen ;D met mn twee truien aan xD
Gister hadden we 's middags vrij. Toen zijn we lekker met de bus naar West-Terschelling geweest ;D Even boodschappen gedaan én ik heb een sticker van de Terschellingsevlag. Voor op mn gitaartje ;D Vandaag hebben we 's ochtends eerst de ezels naar buiten gebracht en het hele erf aangeveegt. Daarna gewacht op Anne (hij was gister ochtend naar Harlingen gegaan en kwam vandaag terug) Toen hij terug was hebben we paarden opgezadeld voor een rit. Er was zelfs een paard een beetje eigenwijs die weg liep xD Maar dat ging allemaal goed ;D
Nadat alle paarden opgezaldeld hadden gingen we met de auto door de duinen. Daar gingen we de wei voor de paarden uitbereiden. Gelukkig had ik deze keer wel m'n handschoenen bij me ;D Dus dit keer geen bevroren vingers ;)
's middags nadat we terug kwamen uit de duinen moesten er alweer paarden voor de huifkarren worden gespannen.
En 's avonds wanneer de huifkarren terug kwamen moesten de paarden ook weer worden uitgespannen en op stal gezet worden.
Vandaag was een drukke maar leuke dag ;)

Bye bye

• 17 November 2011 - 20:03

Ivonne:

Hoi Sienna, goed te horen dat je het leuk hebt "op" Terschelling. Dus je ouders kunnen de planten wel uit de tuin halen zodat jij er een paard neer kunt zetten?? Leuk hoor om je verhalen te lezen en je zo te volgen. Geniet ervan en doe je best en tot gauw, groetjes Ivonne

• 17 November 2011 - 20:18

Familie Meijerink:

hoi sienna,
    Nou hier dan een reactie van onze kant,
    goed te horen dat het je goed gaat , toch denk ik wel even wennen in die drukte als het thuis altijd zo lekker rustig is....... Leuk die naam van de hond, onze kat luisterd er ook naar.

groetjes lettele zuud

• 19 November 2011 - 13:41

Oma R:

hallo sienna veel plezier en hoop dat je het leuk vind. doe je best en hou je haaks. groetjes oma ruijsch

• 19 November 2011 - 13:43

Oma O:

dag sienna hoe gaat het met je ik hoop dat je het allemaal leuk vind. veel succes met je stage. tot ziens. groetjes oma obdeijn

• 19 November 2011 - 15:47

De Lensjes!:

Ha Sienna, Leuk zeg stage op Terschelling, je zit lekker een paar maanden op een eiland. Geniet er maar van en wij gaan je volgen hoor, een groet uit Raalte! Bert, Gea, Jordi, Nadieh en Wito