Eerste week voorbij gevlogen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Eerste week voorbij gevlogen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Eerste week voorbij gevlogen.

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

20 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Wat vliegt de tijd toch weer! Ik ben nu alweer een week op Terschelling! Dat gaat echt super snel. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon doordat het hier super leuk is ;) Gister was het hier een mooie dag. Voor het eerst deze week heb ik de zon gezien! Het was gister dan ook best wel lekker warm hier ;) Vandaag heb ik lekker vrij dus vanmorgen lekker uitgeslapen ;D Had ik ook echt even nodig. Het zijn echt zware lange dagen die ik hier maak. Maar het is wel super leuk.

Byebye

ps. Mam, pap, Ragnar & Taira Geven jullie Sita even een dikke knuffel van mij? ;)

ps. Bedankt voor alle leuke reacties ;)

  • 22 November 2011 - 17:44

    Gé:

    He, hallo,

    Heb je ook al paardgereden? Lekker hopsen op een knol??

    Veel plezier daar en genier ervan.

    Groetjes Gé

  • 22 November 2011 - 21:18

    Carla, Gerben, Boys:

    Hee Sienna, fijn om te horen dat alles goed met je gaat.
    Ik benijd je niet als ik hoor hoe koud het daar is brrrr.
    Veel succes verder met de schapen en de knollen.
    Groetjes van Gerben, Carla en de boys.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 53486

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: