Onzin. - Reisverslag uit Oulanka, Finland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu Onzin. - Reisverslag uit Oulanka, Finland van Sienna Obdeijn - WaarBenJij.nu

Onzin.

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna

15 Mei 2013 | Finland, Oulanka

Heeee lieve peopeltjes!!

Oke, ik had eigenlijk besloten om morgen pas een verhaaltje te schrijven, maar ik ben op het moment zo erg vrolijk dat ik dat even met jullie wil delen. Dussss,
Gister en vandaag waren eigenlijk doodnormale stage dagen. Weer beetje dingen opruimen enzo. En ik heb pijn in mijn rug van het plafond stofzuigen. Jaja, ik ben gelukkig niet te klein om dat te doen :) Kon er prima bij, maar wel pijntjes aan mijn ruggetje nu :( Maargoed, het weer van vandaag maakte alles weer helemaal goed. Vanmorgen eerst miezerde het nog een beetje maar rond een uur of 12 begon de zon ineens te schijnen en liep de thermometer op tot 15 graden!! Jaja, ik heb jullie lekkere weer gesteeld, (Of Sita heeft me dit mooie weer gestuurd om niet zo droevig te zijn op deze dag?) en dat blijf ik doen want de komende dagen blijft het hier lekker weer. Van het weekend misschien zelfs 20 graden! Dus als dat zo is en de wind een beetje gaat liggen, is het perfect weer om te gaan zwemmen :) Misschien wel in de Myllykoski. Ja, zwemmen inde stroomversnelling, het kan allemaal. Vooral nu omdat het water zo hoog staat en in de Myllykoski zijn er niet veel hoogopstaande stenen ofzo. Dus dat word nog een leuke uitdaging :) En anders ga ik maar gewoon in het meer zwemmen ofzo. Want die is helemaaaaal ondooit!
Oke, eigenlijk slaat dit reisverslag helemaal nergens op en moet ik gewoon weer verwijderen, maar zal ik dat doen?
Volgende keer zal ik met meer "zinning" nieuws komen.

Byebye

  • 16 Mei 2013 - 17:40

    Maria Aarnink:

    Hoi Sienna.
    Wat zit jij in een prachtig land!! Leuk om je verhalen te lezen. (van je vader kreeg ik je adres om je te volgen). Geniet maar goed van deze bijzondere stage. Groeten Harry en Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sienna

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 53458

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 14 April 2016

Een Spaans avontuur

12 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Stage in Thailand

23 April 2013 - 24 Juni 2013

Stage in Finland

27 Augustus 2012 - 26 Oktober 2012

Stage Dierenpark Emmen

23 April 2012 - 22 Juni 2012

Stage in Zutphen

13 November 2011 - 27 Januari 2012

Stage op Terschelling

Landen bezocht: